miercuri, 23 septembrie 2009

Sex, Drogs & Base'n'roll

Şed şi cuget. Cuget, deci exist. Nu eu am inventat vorba, aşa cum nu am inventat nici roata rotundă şi nici apa caldă. Deşi pe-asta din urmă mai că mi-aş fi dorit s-o inventez eu cu aplicaţie dincolo de ibricul de îmbăiat de pe aragaz. Asta cu cugetatul trebuie s-o lăsăm în seama lui Descartes (Rene, pentru prieteni).Eu doar exist şi cuget. Cuget la înţelepciunile celui mai iubit Fiu al ţării. Ale măiastrului Cîrmaci. Liber la prostituţie... Nici măcar nu mă pun cu El Însuşi la gîndirea asta. Pe mine m-a învăţat bunica să mă bag doar acolo unde am – cum naiba îi zice acum, modern? - a, expertiză. El a fost marinar. Pe mine nu au vrut părinţii să mă facă marinar, deşi mulţi s-ar fi bucurat în ziua de azi să mă ştie navingînd la canal. Marinarii, de dinainte de vikingi, trăgeau în porturi. Scoteau gologanul şi acostau la femei. Dame de consumaţie. Chestie de expertiză, nu? Oricum, nu eu sînt Cîrmaciul. Nu mie îmi revine Gîndirea Creatoare, ci Lui, celui asemuit cu Zeus. Plus că omul gîndeşte chiar dialectic, în lumina documentelor de partid. Cum care partid? Partidul – barjă, ca să ne păstrăm în terminologie. Adică nu contează ce şi cum bagi, important e ce şi cît scoţi. Or, Cîrmaciul, de aici vrea să şi scoată. Şi încă mult: impozit pe venit. Că el, pardon, El, vrea să legalizeze prostituţia cu casă de marcat fiscală. Chiar şi la cap de pod. O singură nedumerire am, la plata cu cardul, la femei. Hai că prima etapă, cu fanta, o mai nimeresc şi eu. Dar cum tastez codul PIN? Oricum, nu-mi fac probleme, sînt convins că El, Cîrmaciul, are soluţia la îndemînă.
Dar, după cum spuneam, azi am influenţe descartesiene. Aşa că şed şi cuget în continuare. De data asta la chestia cu iarba. Nu e vorba de iarba verde de-acasă. Şi nici de loc cu lumină, loc cu verdeaţă. Ci de droguri. Cică uşoare (asta înseamnă sub gram porţia, nu?). Şi astea legalizate. Şi, de ce nu, fiscalizate. Că de unde să dai bani la turism, un turism care devine dintr-o dată palpabil şi plin de zone erogene nu numai în munţii Vrancei? The Land of Choice. Să tot faci turism, cu femei şi droguri la liber. Şi uite aşa ţi se face bugetul mare şi tare. Plus aritmetica electorală. Nimic mai simplu decît să socoteşti cîte dame de companie sînt la colţ de stradă şi cap de pod. Plus cîţi s-ar duce la femei, dar le e teamă de amendă. Plus peste suta de mii de clienţi fideli ai drogurilor. Evident, uşoare. Parcă ar fi un surplus de siguranţă pentru calificarea în turul doi, la prezidenţiale, nu credeţi? Că vorba baciului mioritic: Sex, Drogs & Băse'n'roll!

4 comentarii:

  1. tu dragule , faza cu legalizarea prostitutiei este din punctul meu de vedere k , atat ca si asprect estetic al tarii cat si pentru controlul traficului de fiinte umane . Vrei sa zici ca iti palce sa vezi cum stau toate ,,,,astea la colt de strada una mai pestrita ca alta ???cat despre droguri NU NU si iar NU!!!O tampenie ca asta nici ca am mai auzit-o , cat de imbecil poti sa fii sa legalizezi asa ceva in contextul in care criminalitatea este tot mai crescuta iar bani nu sunt de loc. Ce vor face toti acesti copii tembeli atunci cand nu vor mai avea bani pentru pastile si alte rahaturi de acest gen >>>o sa dea in cap , o sa talhareasca si tot asa ...ce valori morale le mai putem insufla copiilor nostrii intr-o lume vad tot felul de ametiti facand ca urangutanii pe strada , chiar asa de tare vrea Marinerul sa decada , chiar asa de idiot sa fie ??? Mi-e groaza !

    RăspundețiȘtergere
  2. off topic: pune muraturile pe standby si hai la intalnirea bloggerilor :) maine, sambata, ora 17, Tonic Bar (mai sus de Biserica Neagra). discutam de CET & alte proiecte locale interesante, timp de vreo ora :) (nu ma supar daca si confirmi).

    RăspundețiȘtergere
  3. Scuze pentrt mai lunga absenţă din peisaj, dar şi de la întîlnirea bloggerilor. Partea proastă este că de cele mai multe ori evenimentele o iau înaintea dorinţelor noastre şi asta m-a pălit din greu în ultimele zile.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am nimic împotriva legalizării. Înţeleg şi chestia cu fiscalitatea şi accept inclusiv să se facă plata cu cardul, chiar şi la cap de pod. Dar mă frămîntă o întrebare: cum tastezi bcodulo pin?

    RăspundețiȘtergere